Forum Lunera 3 Strona Gwna Lunera 3
Open Tibia Server
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

No ale skoro doba pobytu 300 zł a leżysz w klnicie przypu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lunera 3 Strona Gwna -> News
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 763
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pon 12:25, 07 Kwi 2014    Temat postu: No ale skoro doba pobytu 300 zł a leżysz w klnicie przypu

Porażka
[link widoczny dla zalogowanych]
2. A najbardziej łaśnie taka ciemniejsza-bordo czy cuś
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Siema dawno sie nie odzywalem chyba z 2 miechy.NO po tym zdjeciu aparatu pekła mi kośc teraz juz nosze tylko luske ;p Takze juz blizej niz dalej.Chodzcie cwiczcie A zwlaszcza chodzcie .Mi peklo przez to że poprostu nie mialem rozcwiczonego kolana i jak mi zdjeli poprostu energia podczas podnoszenia nogi byla za duza i kosc pekla (chodzi o to ze jak sie kolano zgina energia sie rozklada na kolano a mi sie rozlozylo na kosc udowa. [link widoczny dla zalogowanych] Lubie ciasta, torty wszamać, są pyszne.
Słyszałam, że nie wolno szłwią ani dentoseptem bo podobno wypłukuje skrzep i rana się nie goi. Przemywam kolczyk zgodnie z zalecaniami kosmetyczki trzy razy dziennie i smaruje maścią tribiotic. z tego co mówił mój lekarz od laserów KTP służy raczej likwidacji tatuaży itp ponoc ten po obciazeniu jest ok, gorzejz tym wyjsciwym (norma 530). tak sobie czytam i czytam, i stwierdzam ze zdziwieniem ze nie jestem sama. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy ta maść szałwiowa jest bez recepty ? Dziewczyny pomóżcie ... ale staram się nie wymiotować Jakbym się na nowo narodziła, uwierzyłam, że dam radę, że jestem w tym sama, ale ja, ta dawna, silna. Mam blond pasemka, w sumie robione kilka razy wiec kolor jest prawie jednolity. Jeśli ktoś musi zatuszować niedoskonałości, wrastające włoski, popękane naczynka - polecam. W tej okolicy skóra najszybciej traci jędrność i ciężko to potem ukryć,więc ten zabieg jest idealny dla mnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam.Jestem fryzjerka wykonuje usługi w domu klienta na terenie Krakowai okolic..zapraszam ceny np.strzyzenie od 12 zł modelowanie od 12 zł pasemka od 50 zł zapraszam gg 9350341 [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zlagodzic objawy, ale przyczyna zostanie i bedzie sie nawarstwiac. Ja stosuję zioła juz 2 mc.Naprawde działa !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

h88uj8[u[8 [link widoczny dla zalogowanych] blad Zucia nie RZucia...czepil sie ktos...
Witam wszystkich i gratuluje podwyżek.Te podwyżki były poto żeby zamknąć nam buzie i polepszyc atmosferę w firmie.A co do miesiąca to u nas także spadła sprzedaz piwa -może pogoda albo początek roku szkolnego?????.Pozatym sezon się już kończy.Odpoczniemy od tego wariactwa.Pozdrawiam?????????? Czy ktoś z Was w ogóle widział u nich takie koniczynki przy metkach? Ja też używam tego płynu firmy Scholl .... Jejku...skad ty to wytrzasnelas??? trzymajcie się DZIEWCZYNY i odzywajcie się pa pa [link widoczny dla zalogowanych]
jesli mozesz to wyjasnij bardzo plisss swoją drogą... Ponoć mocniej działa. [link widoczny dla zalogowanych] amarzen/mezczyzna/id-184504 jak to się odbywa..hmm..mogę ci powiedzieć tyle co widziałam bo facet nie pozwolił mi za bardzo patrzeć (mimo moich protestów xD) ponieważ każdy inaczej reaguję..miał przypadki omdleń więc zachowywał ostrożność na wszelki wypadek a więc..złapał szczypcami górną część pępka..i w środek wbił igłę która miała chyba taki mały otworek do którego wsadził kolczyk xD ale tego to już pewna nie jestem xD ale wydaję mi się że to prawda co napisałam bo widziałam dwukrotnie przekłuwanie języka z bliska i to właśnie tak wyglądało tyle że miejscem przekłucia był język oczywiście zrób sobie ten kolczyk a na pewno będziesz zadowolona xD jesli będzie Cię bolała blizna to może lepiej udać sie do lekarza. Pierwsza próba, a także dłutowanie nie trwało dłużej niż 30 min.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Aleksandra Adamczyk 0602630013
[link widoczny dla zalogowanych]
Kazde przezycia sa wazne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

lepiej bym nie ujeła [link widoczny dla zalogowanych] Ja bym Ci poradziła konsultacje ze specjalistą.
badania wykonywal zwollennik czy tez zagorzaly przeciwnik danej widac ze fryzjerski fach ciezki jest skoro tak trzeba walczyc zeby pozyskac klientów.swoją drogą fryzjer powinien walczyc o klienta za pomocą nożyczek,farb i umiejętności a nie wypisywać durnoty czy tak mało osób chodzi do fryzjera że muszą toczyć słowne boje? Polecam je każdemu. nie odpruwaj wiec doceniajcie że macie te kręcone włosy bo tylko niektórzy mają :* pozdrawiam wszystkich zakręconych :> [link widoczny dla zalogowanych]
Ja znowu zrobilam maly torcik... Dużo materiałów się naczytałam przed wyrwaniem, tak jak większość ludzi czekających na zabieg. coraz wiecej kobiet pracuje, wiec powoli i oni odchodza juz od tego starego nieaktualneo juz schematu. I jestem bardzo szczesliwa z tego powodu. Co moge zrobic-oprócz pójścia do lekarza- niestety moge dopiero za kilka dni...Prosze o odpowiedz!! Zapłacisz ok 1000zł ps dopisek ten stan zapalny jest na dole paznokcia (nie z boku) pozdrawiam i bardzo czekam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam ja mam właśnie zrobione paznokcie akrylowe na tipsie przezroczystym i cover tak mi powiedziała dziewczyna która robi paznokcie u siebie w domu ,no i nad nim frencz bielusieńki i śliczna linia uśmiechu i jeszcze przezroczysty akryl i powiem że już zmieniałam dużo stylistek nawet byłam w salonie gdzie policzyli mi 100zł i trzymały się tydzień bo podchodziły i akurat trafiłam z polecenia koleżanki na tą dziewczyne i powiem szczerze że jestem bardzo zadowolona z jej usług używa jednorazowego pilniczka i na koniec oddaje klientce ,dezynfekuje itp i jestem naprawdę szczęśliwa bo paznokcie trzymają się i dopełniam je po 3 tyg, a tu was zaszokuje bo za paznokcie zapłaciłam u niej jak pierwszy raz przedłuzałam 40zł a teraz jak chodzę na dopełnienie to płacę 25zł jest to naprawdę SZOOK że za taką cene można zrobić piekne i trwałe paznokcie więc nikt mi tu nie powie że w salonie muszą robić dobrze bo dużo sie płaci a jak się zapłaci mniej to gorzej właśnie odwrotnie
[link widoczny dla zalogowanych]
Zajrzę tu jutro.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

gruba [link widoczny dla zalogowanych] hyba ogladalo ja ja tylko sdjecia w necie poniewaz w tv widac co im z zebami robia
dodam ze jestem w 28 tygodniu ciazy .. Wolajcie odrazu jakieś antybiotyki żałuje Ze ja ich nie mam a co mi tam szczepionek tez nie byloby gdyby lekarze tak spiskowali, zwlaszcza tych raz na cale zycie Dzieci tylko spały i jadły, nie płakały, nie marudziły... A powiedzcie, tydzień starczy? [link widoczny dla zalogowanych]
zalezy jaka ale chyba niewiele ona sie urodzila w niemczech a on w turcji od 3 lat tu jest. wszystkie wyszly ujemnie. U mnie zasadniczobez rewelacji, ale o dziwo nie chce mi sie jesc!!!! ja po 9 dniu(kurde wczoraj sie tak zle czula ze nie zrobilam ale podobno 1 dzien mozna odpuscic)i i kicha...nie widze efektow..moze mam za duzy...ten brzuchol.juz sobie nawet myslalam ze bede je 2 razy dziennie robic rano i wieczorem...czyli 12 weidera...no ale nie wiem czy to dobry pomysl Mozna robic na samych sokach ,ale nie dlugo gdzies do 5 dni. ciesze sie ze u Ciebie lepiej z humorkiem tak trzymaj
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lunera 3 Strona Gwna -> News Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin