Forum Lunera 3 Strona Gwna Lunera 3
Open Tibia Server
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

tak jak podałaś jest prawidłowo i tak najlepiej robić.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lunera 3 Strona Gwna -> News
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 763
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 12:43, 10 Kwi 2014    Temat postu: tak jak podałaś jest prawidłowo i tak najlepiej robić.

a nie wiesz czy te uszka nie uczulaja bo wiadomo ze napewno to nie srebro
[link widoczny dla zalogowanych]
a co do samopoczucia, oj tak czulam sie paaaaaaaaaskudnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kolor khaki , butelkowa zieleń , purpura odpada , ognista pomarańcz..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] ,Ko%B3ody%F1ski,filmografia,Person,id=162393 [link widoczny dla zalogowanych] Wpadam do Londynu na przyszły tydzień.
jedziecie do Polski? Cos tak jak kontrakt - ale nie k**ewstwo. phi ja schudlam z rozm 42 do rozm 36-34 Teraz będziesz biegać do kibelka, a jak skończysz pić herbatki to zapomnisz co to kibelek. Do marketing manager [link widoczny dla zalogowanych]
do konca tego roku trzeba bylo miec ukonczone studia ekonomiczne lub techniczne. Ta strona zarobi dla Ciebie 15,000 zł! Jestem po chirurgicznym usunięciu przykurczu. Zwykle takiego typy skutki uboczne mijają po ok 2 tyg- jesli jednak nie mijają i badania nadal się nie poprawiają wtedy należy się zastanowić nad zmianą leków czy dla was to naprawdę jakaś nowość? Za to kupiłam sobie serki topione light- na jutrzejsze śniadanko. Zaczne od poczatku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
faktycznie osoby ktore mają dłuzsza przemiane materi mogą dodatkowo stosowac do diety lewatywy...
Następnie nie miałam 2mies.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kurcze, fajne te ciuszki, ale drogie, zresztą i tak pewnie wolałabym kupić coś innego za takie siano
[link widoczny dla zalogowanych]
A co najwazniejsze,nie oceniaj ludzi pochopnie,najpierw poznaj ich troche.
do kercik, hej żadna z nas nie napisała że Thomas jest beznadziejny-bo tak zrozumiałam Twoją wypowiedź?angel pisze o BMI!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.skins.be/wallpaper/beyonce-knowles /3949/1024x768/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem studentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
[link widoczny dla zalogowanych]
JEST NAWET TAKIE PRZYSLOWIE - 2JABLKA Z WIECZORA NIE TRZEBA DOKTORA

Być może gdyby mi się to stało teraz to desperacko szukałabym rozwiązania, bo byłby to dla mnie wielki szok gdybym wiedziała jak to jest mieć gładkie ręce i dekolt... [link widoczny dla zalogowanych] Ponadto miałam wypalany wał przypaznokciowy specjalnym kwasem i ścinane brzegi, które ów kwas wręcz zwęglił (spokojnie- wypalanie nic nie boli- dostajesz do domu kwas i smarujesz dziki wał przypaznokciowy codziennie wieczorem.
????dziewczyny piszcie jak sobie dajecie rade jak wasze sukcesy i samopoczucie??? ja tylko dodam, że warto się czymś wspomóc przed ćwiczeniami, żeby raz, mieć więcej energii, a dwa, przyspeiszyć spalanie tłuszczu. Wiem ze moze za pochopnie sie poddalam, ale musze przyznac ze na poczatku tez to dobrze, teraz to juz sama nie wiem. ano rzeczywiście nie mam sie co czepiać, racja skoro rozmiary 36 to chude wieszaki to 40-42 to grube świnie Pozdrowienia dla odchudzajacych sie [link widoczny dla zalogowanych]
Buuu...!! Tez jestem wlasnie ciekawa. A kupujac tani lakier mozna zaopatrzyc sie w dopbry utwardzac i od razu lakier bedzie sie dłuzej trzymał Polecam Wam dziewczyny kwasy OMEGA-3 tłoczone z ryb, ktore pasuja do diety Atkinsa. wakacyjna brytyjka - ale ja i tak nie rozumiem do konca twojej opowiesci - 50 funtow tygodniowo to jest ok na jedzenie i ew. pewnie same paszczury jesteście albo kochacię sie w tym beznadziejnym sepleniącym Maseraku i żal wam d**y ściska że to ona z nim tańczy a nie wy [link widoczny dla zalogowanych] a
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam już za sobą wszystkie badania i ustalony termin na 27.09 do tej pory byłam spokojna i nie myślałam o operacji ale od jakichś 2 tyg coraz częściej o tym myślę i coraz bardziej zaczynam się bać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
-die Zentrale Oberstufenprüfung,
[link widoczny dla zalogowanych]

ja bardzo polecam kosmetyczkę z salonu na Pradze.
[link widoczny dla zalogowanych]
(polecam:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przetrwalam dzien czwarty!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podobno podczas życia każdy z nas zjada kilka pająków przez sen... [link widoczny dla zalogowanych] Osoby próbujące odchudzać się drastycznie zwiększają, niestety, poziom kortyzolu o około 20% w czasie drakońskiej diety i zdumione tyją, zamiast chudnąć!
Jednak po kilku dniach zrozumialam ,ze to nie sa przelewki. Potem zajmij sie swoim procesem. Tak generalnie we Wloszech trzeba byc bardzo upartym jak sie chce do czegos dojsc. no mi tez dopiero usg pokazało w 6 tygodniu...takze nie martw sie...głowa do góry....napewno wszystko bd dobrze....a ja dziś znowu musze lecieć do gina...bo mi receptu pomylił i zamiast orginału dał kopie recepty.....a ja tez mądra nie popatrzyłam,dopiero w aptece patrze a tu zonk......tak sie zastanawiam nad założeniem nowego forum dla zafasolkowanych na bromku...co wy na to?były by jakieś chetne? To poprostu jest zrdzierstwo i dyskryminowanie ludzi z takim problemem. [link widoczny dla zalogowanych]
Powinnaś już to wiedzieć - znowu wiedza podstawowa. Ja specjalnie ulokowałam sobie na żyrandolu ogromnego krzyżaka i wyłapuje mi komary w nocy... Jedna partia może mieć za dużo wielokrotnie, inna jakies zmiotki. Teraz mogę siebie dumnie zwać Pogromczynią Pająków mam pytanie, zapisałam się na obcięcie do salonu MARGINESS w Katowicach. Bulicks - czyli można z tego wyjść, cieszę się że Ci się udało... Ten temat to temat głebszy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Problem polega na tym, że pojawiają się u niej pająki, których opisy nie pasują do tych naszych domowych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to nie sięga sie od razu po prochy tylko najpierw stopniuje się leki w nadziei na cudowne ozdrowienie.

Jeśli to mają być profesjonalne i takie, które używają w salonach fryzjerskich to polecam Osmo essence.
[link widoczny dla zalogowanych]
hahahahaha,ale głupota .... z teorią.Polska edycja tego programu jest żenujaca i załosna Szkoda oglądac!Wkurza mnie też ze przez ten propgram zabrali z anteny jeden odcinke Gotowych na wszystko Teraz leci tylko 1 odcinke zamist 2!!!
ja straciłam 3 kg czuje po sobie ze cm tez mi odpusciły ,wiec jest ok ,jesli dojdzie jeszcze 7 w cigu miesiaca brania to ja jestem Happy .
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz trochę samolubnie o mnie Koleżanka ode mnie z pracy urodziła tydzień temu córeczkę, widziałam jej maleństwo, jest śliczne!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dobra a przynajmniej ja uwielbiam spodnie...
[link widoczny dla zalogowanych]

cześć skończyłam brać te tabletki teraz będe czekać na niedyspozycję oraz na drugą wizytę u Gina (jak tu piszą pewne panie ) serdecznie pozdrawiam i życzę miłych i zdrowych świąt wielkanocnych [link widoczny dla zalogowanych] Dziś jest odwrotnie, wygląda jak 3 do jednego na korzyść prawej.
Nie widziałam efektu do momentu strzyżenia. Witam Chętnie pomogę początkującym osobom jeśli mają pytania dotyczące przedłużania paznokci metodą żelową i akrylową (na tipsie i szablonie) oraz na tematy pokrewne (np. Pozdrawiam . Celine Dion - My Heart Will Go On kiedys przed laty w przejsciu podziemnym za dworcu centralnym w warsziawie byla reklama \z orbisem w swiat\ do ktorej ktos dopisal \i w zaswiaty\ [link widoczny dla zalogowanych]
Witam! w innych religiach nakazem jest szanowanie KAŻDEGO bliźniego - nie tylko wiernych jedynemu Bogowi.... jolinda chyba trochę przesadziłaś w Pro Activ w Warszawie, które oferują naukę Strzyżenia damskiego, męskiego, koloryzacji, trwałej ondulacji, czy tak samo przeszlo. Jesienna mamo no to mialaś super udaną niedzielę....ja nad jezioro już nie wyruszam...wczasuję się na tarasie pod parasolem ze szklanką wody mineralnej z cytrynką hmm a jak z pensja ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
do kolezanki powyzej wiesz co ty masz juz anoreksje jak uwazasaz ze nie jestes chud bo chyba ty napisalas o sobie ze wazysz 50 kg??a mzoe sie pomylilo cos mi?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lunera 3 Strona Gwna -> News Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin